Ana Sayfa Seyir Defteri

Seyir Defteri

Zihnimdeki 3 projeyi hayata geçirmek adına, konuşmanın ötesinde hareket etmek adına, hayallerin gerçekte var olabileceğini göstermek adına çıkmayı planladığım yolculuğun hikayesi.

Şehirden Uzaklaşmak

Arnavutluk'un başkenti Tiran'da geçen 2 haftalık maceramız bizi ve özellikle beni yavaş yavaş depresyona sürüklemeye başladı. Şehirden uzaklaşmak gerekiyordu. Ilk geldiğimiz zaman paşalar gibi...

Meltem Rüzgarları ve KEA

Korint boğazından geçtikten sonraki rotamız Atina’nın güneyinden geçerek kuzey doğuya yönelmek ve Andros – Tinos adalarının arasındaki geçitten direkt Çeşme’ye doğru yol almak şeklinde...

Adriyatik 3. Gün – Kara Göründü

Sabah 06:00 civarı çoktan uyanmıştım. Açık deniz havası insanı dinç tutmakta ve bol oksijen kısa uykuları son derece verimli kılmakta. GPS’i kontrol edince İtalya...

Belgrad Otostop

Ocak ayının son haftası hepatit B aşımın ikincisini olmam gerekiyordu. Planım çarşamba günü Belgrad'a otostop ile gidip perşembe günü aşımı olmaktı. Hafta başından salı akşamına kadar...

Avrupa’nın Güneyi Cebelitarık

Seyyahın Seyir Defteri 09 Aralık 2012, 13.27 Bu gece nöbetleri biraz değiştiriyoruz. Havanın düzelmesi, Sandrine'in kendini iyi hissetmesi sebebiyle 6~8 nöbetini Sandrine alıyor. Benim de sabah...

Korkuyorum! Evet Gerçekten Korkuyorum!

Gecenin karanlığı ormana çöktüğü zaman korkuyorum. Ormandan gelen çatırdılardan, akşam ahşap evin çıtırtılarından, taş evin kıpırtılarından korkuyorum. Dolunaylı bir gecede işemeye giderken gözümün ucuyla gördüğüm gölgelerden...

Uzice – Vrutci

Balkanlardaki yürüyüşümüzün ilk günü Sırbistan'ın Uzice kentinden başlıyor. Bir gün öncesinde merkezde bulunan turizm ofisine uğruyoruz. Uzice'den yürüyerek Kotroman sınırını geçmek istediğimizi söylüyoruz. Amacımız ana...

İzola Marina’ya Varış

Izola içinde bir yere gitmek için araca pek ihtiyaç yok. Yürüyerek her yere ulaşabiliyorsunuz. Otobüsten iner inmez Izola marinaya giderek tekneyi buluyoruz. Teknede daha yapılacak...

Afrika Açıkları Yelken ile Atlantik Okyanusu

Seyyahın Seyir Defteri 24 Aralık 2012, 04:05 Cebelitarık boğazını geçtikten sonra Atlantik Okyanusu ile buluştuk ve Dünya'nın sonu olduğu söylenen tarihte okyanusa açılarak hayalimi gerçekleştirmeye başladım....

Atlantik Okyanusu Seyahati Sıkıntıları

Seyyahın Seyir Defteri 23 Aralık 2012, 11:40 Atlantik Okyanusu seyahati başlayalı 3 gün oldu. Cebelitarık boğazını geçtikten sonra okyanustaki ilk gece oldukça sakindi. Okyanusta olduğumuzu sabah...
video

Sırt Çantası İle Yürüyerek Seyahat

Sırt çantası ile yürüyerek seyahat fiziksel zorluğundan daha çok ruhsal zorluklar barındırmakta. Sırbistan, Bosna-Hersek, Karadağ, Arnavutluk rotasını izleyerek Makedonya'ya kadar sırt çantamızla birlikte adım...

Kafam Karışıyor, Canım da Sıkılıyor

Mesafesini kestirmekte zorluk çektiğim bir süredir, gitgide kendi içine çöken yalnızlığın sonuçlarıyla debelenmekten yoruldum artık. Yanılmıyorsam, son zamanlarda hep yanıldığımı da anımsamak acı verici,...