Seyir Defteri

Zihnimdeki 3 projeyi hayata geçirmek adına, konuşmanın ötesinde hareket etmek adına, hayallerin gerçekte var olabileceğini göstermek adına çıkmayı planladığım yolculuğun hikayesi.

Yeni Oyuncak

Seyahatimin önemli bir kısmını yol boyunca çekeceğim görüntülere ayıracağım. Bu yüzden de yeni bir kamera alma zorunluluğu ortaya çıktı. Birkaç araştırma yaptıktan sonra film...

Güle Güle Rüzgar | Akdeniz Açıkları Hedef Atlantik

Seyyahın Seyir Defteri 6 Aralık 2012 Akdeniz açıklarında günler sonra hava sakinleşiyor. Nöbet saatimin başlangıcında rüzgar şiddetini azaltmıştı. 90~120¤ civarından esen 10~13 knot rüzgar ile yolumuza...

Atlantik’in Diğer Yakasına

Seyyahın Seyir Defteri 28 Aralık 2012 Yarın, Las Palmas, Gran Canarie adasından Antiller'e uzanacak Atlantik geçişine başlayacağız. Hava dünden itibaren durgunlaşmaya ve açmaya başladı. Raporlardan anladığım...
video

Anadolu Kıyılarında İlk Adımlar – #KıyıKıyıAnadolu

Yaklaşık bir yıldır planını ve hazırlıklarını yaptığım Anadolu kıyılarında yürüyerek yapacağım seyahatim için ilk adımlarımı atmaya başladım. Sıcak bir günde, öğlen saatinde Sarp sınır kapısından...

Uçuş ve İzola’ya Varış

THY uçağı ile 13:05’te Ljubljana’ya doğru uçmaya başlıyoruz. Yaklaşık 2 saat 15 dakikalık bir uçuş sonrası harika bir dağ manzarası eşliğinde Ljubljana’ya iniyoruz. Havaalanında...

Adriyatik 3. Gün – Kara Göründü

Sabah 06:00 civarı çoktan uyanmıştım. Açık deniz havası insanı dinç tutmakta ve bol oksijen kısa uykuları son derece verimli kılmakta. GPS’i kontrol edince İtalya...

Yolda Alınan Dersler Vol.1

Sırbistan'da geçen üç ay boyunca uzun süreli seyahat hakkında temel konuları öğrenmeye başladım. Seyahate çıkmadan önce ne kadar araştırıp okumuş olsam da bazı şeyleri...

Kıyı Kıyı Anadolu Yürüyüşü – #KıyıKıyıAnadolu

Yıllar önce motosikletimi aldığımda kurduğum yol hayalleri, yaptığım planlar arasında beni en çok heyecanlandıran ve kendisine çeken "Kıyı Kıyı Anadolu" adını verdiğim rota olmuştu....
video

Sırt Çantası İle Yürüyerek Seyahat

Sırt çantası ile yürüyerek seyahat fiziksel zorluğundan daha çok ruhsal zorluklar barındırmakta. Sırbistan, Bosna-Hersek, Karadağ, Arnavutluk rotasını izleyerek Makedonya'ya kadar sırt çantamızla birlikte adım...

Himalaya Khumbu 3 Passes Trekking Videosu

Bu aralar daha çok çeşitli dağların videolarını karıştırmaya başladım. Sanırım dağ havası eksikliği çekiyorum. Biraz ironik gelebilir kulağınıza. Bir dağın yamacında, ormanın içinde yaşayan...

Okyanus Ortasında Patlayan Yelkenler

Bundan tam 4 gün önce yelkenleri toplamış, seyrimize ara vererek okyanusta yüzmeye cesaret etmiştik. Detayları Atlantik Okyanusunda Yüzmek başlıklı notumda okuyabilirsiniz. O keyifli günün...

İzola Marina’ya Varış

Izola içinde bir yere gitmek için araca pek ihtiyaç yok. Yürüyerek her yere ulaşabiliyorsunuz. Otobüsten iner inmez Izola marinaya giderek tekneyi buluyoruz. Teknede daha yapılacak...