Booking.com

Yürüyüş Parkurları

Birbirinden ilginç ve heyecan verici yürüyüş parkurları.

Cehennem Deresi Kanyonu | Ardanuç

Sevgili arkadaşım Leman’ın çağrısıyla Artvin’in Ardanuç ilçesine geldim. Sabah erken vakitte uyanıp ilçede bulunan ünlü Cehennem Deresi Kanyonu ziyareti için hareket ettik. Leman’ın kardeşi Gökhan, bizi minibüsüyle kanyon girişine kadar bıraktı. Kanyonu rahat rahat gezmek ve fotoğraflamak için bir saat süre ayırmanızı tavsiye ederim. Artvin ilinin Ardanuç ilçesi sınırları içinde …

Galicica Milli Parkı – Makedonya Seyahati

Arnavutluk‘un Ohrid gölü kıyısında bulunan Pogradec kentinden yürüyerek Makedonya sınırına ulaştık. Galicica milli parkı sınırını oluşturan Makedonya sınır kapısından az ilerde göl kıyısında 905 yılında Aziz Naum tarafından inşa edilmiş ünlü St. Naum manastırı (Aziz Naum) bulunur. St. Naum’dan yaklaşık 3 km ileride ise Ljubanishta kasabası yer alır. Burada göl …

Tara Kanyonu | Keşfedilmeyi Bekleyen Doğa Harikası

Yeryüzünde nehirler tarafından oluşturulmuş derin vadilere “kanyon” adı verilir. Granit veya kumtaşı gibi aşınmaya dayanıklı duvarlara sahip kanyonlar, ziyaretçiler için de alışılmadık bir görsel şölen sunar. Karadağ‘ın en uzun kanyonu olan Tara Kanyonu aynı zamanda Tara Boğazı olarak da bilinir. Tara Kanyonu 82 km uzunluğa ve en derin noktasında ulaştığı 1,300 metre …

Üsküp Matka Kanyonu

5 aylık Balkan yürüyüşümüzün son durağı olan Makedonya‘nın başkenti Üsküp‘te bizi misafir eden Nikola ve seyahatimizi başından beri izleyerek bize destek olan Sezer ile birlikte günübirlik doğa yürüyüşü yapmak üzere Üsküp Matka Kanyonu‘na gittik. Üsküp şehir merkezinden ulaşımı çok kolay olan Matka Kanyonu   beni kendisine hayran bırakıp adeta büyüledi. Üsküp …

Düşük İrtifa Yürüyüş Rotaları

Doğa yürüyüşlerine bayılıyoruz. Seyahat etmeyi de seviyoruz. Hatta çoğu zaman seyahat amacımız farklı coğrafyalarda bulunan parkurlarda doğa yürüyüşü yapmak. Her zaman yüksek dağları keşfetmek gerekmez. Kimi zaman ovalarda kimi zaman yüksek dağlarda gerçekleşen yürüyüşlerin keyfi son derece kişiseldir. Dünya’nın dört bir yanında bulunan düşük irtifa yürüyüş rotaları son derece keyifli …

Nefes Kesen Yürüyüş Parkurları

Seyahat etmek kişiye garip bir şekilde cesaret aşılayan bir davranıştır. Normal zamanlarda aklımızın ucundan bile geçmeyecek aktiviteleri seyahatlerimizde hiç düşünmeden gerçekleştirebiliyoruz. Önümüze gelen tek kullanımlık şansı boşa harcamamak uğruna. Uzun süre seyahat edenler için sorun yaratabilen durum ise gitgide her yerin birbirine benzetme hissidir. Bu durumdan çıkmak uğruna sıradışı yerlere …